9а класс

№ 6 Хромтау гимназиясы 9 «А» класс білім алушыларының бейінділік және кәсіби қызығушылық деңгейін анықтау үшін жүргізілген психодиагностикалық жұмыстардың қорытындысы

Психодиагностикалық жұмыстардың жүргізілген уақыты: ақпан, 2019 жыл

Психодиагностиканы жүргізген: Кушербаева А.Б.

Класы : 9 «А» кл

Психодиагностикалық әдістемелер:

  1. 1.«Профил» әдістемесі («Қызығулар картасының» модификациясы)

Арналуы: Әдістеме мектеп оқушыларының іс – әрекеттің әр түрлеріндегі басыңқы қызығушылығын анықтауға бағытталған.

Нұсқау: «Бұл сұрақтар сіздің әр түрлі  іс-әрекетіңіздегі қатынас бағдарын қызықтырады.Сізге сұрақтамада айтылғандар туралы ұнай ма? Егер ұнаса жауап парағының сұрақтар нөмері жанына «+» қойыңыз, ұнамаса «-». Күмән болса «?» қойыңыз». Бұл емтихан не қорытынды жұмыс емес, сондықтан бұл жерде қате жауап болуы мүмкін емес, тек күтпеген жауап болуы мүмкін. Сұрақтарға неғұрлым шынайы жауап берсеңіз нәтижесі соғұрлым нақты болады. Бір-біріңізбенақылдаспаңыз және ойлануға көп уақыт жұмсамаңыз.Мәліметтерді өңдеу және интерпретациялау. Сұрақтамамен оқушылар жұмысты аяқтағаннан соң олар әрбір оң қатардағы «+» белгілердің санын есептеп шығу қажет. Он қатар бұл кәсіби іс-әрекеттердің мүмкін бағыттары:

1-    физика және математика.

2-    химия және математика.

3-    радиотехника және электроника.

4-    механика жәнеқұрылыс.

5-    география жәнеқұрылыс.

6-    әдебиетжәнеөнер.

7-    тарихжәнесаясат.

8-    педагогика жәнесаясат.

9-    кәсіпкерлікжәнеүйшаруашылығы.

10-  әскериісжәне спорт.

 Жоғарыұпай тек біреуіндеғанаемес, үшнемесетөртеуіндекездеседі. Бұлжасөспірімдердіңкәсібиқызығуларының  аймағынкөрсетеді.

Сауалнаманың қорытындысы:

Білімалушының аты – жөні

Кәсіби іс әрекетінің бейін бағыты

1

Баубек Жандос

Радиотехника және электроника

2

Баубек Айдос

Физика және математика

3

Нағашыбаев Шыңғыс

Тарих және саясат

4

ЖақсымбетовАқдаулет

Радиотехника және электроника

5

Тулеуов Бауыржан

Радиотехника және электроника

6

Тұрсынов Нұртас

Әскери іс және спорт

7

БощановаАқмерей

География және құрылыс

8

Абдугалиев Рамазан

Тарих және саясат

9

Мирас Нұрхат

Әскери іс және спорт

10

Избасаров Жақсылық

Кәсіпкерлікжәне саясат

11

Құрманбаев Әділгерей

Тарих және саясат

12

Қанапия Әділет

Әскери іс және спорт

13

АбдугалиеваРустина

Тарих және саясат

14

Асқаров Ильяс

Физика және математика

15

Айтмағамбет Әліби

Физика және математика

16

Мамбеталин Райымбек

Физика және математика

17

Бегенов Дамир

Химия және математика

18

Сәулебеков Диас

Физика және математика

19

Мұхамбет Арсен

Әскери іс және спорт

20

СұлтанхамитоваАнеля

Физика және математика

21

Мырзабекова Мархабат

Тарих және саясат

22

Жеңіс Рамазан

 

23

Балғынбаев Ержан

 

Кәсіби іс – әрекеттің бейін бағыты бойынша

1.  физика және математика - 4

2.  химия және математика - 1

3.  радиотехника және электроника - 3

4. механика және құрылыс -

5.  география және құрылыс - 1

6.  әдебиет және өнер -

7.    тарих және саясат - 4

8.   педагогика және саясат -

9. кәсіпкерлік және үй шаруашылығы- 1

10. әскери іс және спорт – 3

9 класс білім алушылардың кәсіби бейімділік деңгейін анықтау сауалнамасының қорытындысы

Әдістеме:Иовайшидің кәсіби бейімділікті анықтау сауалнамасы

Сауалнамаға қатысушылар: 9 «А» класс білім алушылары

Сауалнаманың жүргізілген уақыты: ақпан, 2019 жыл

Сауалнаманы жүргізген: психолог Кушербаева А.Б.

Сауалнамаға нұсқау:

Берілген сұрақтарды мұқият оқып, өзіңнің қызығушылығың мен мүмкіндігіңе сәйкес келетін жауапты таңда.

Сауалнаманың қорытындысы бойынша оқушылар төмендегідей бейімділік бағыттарға бөлінеді:

  1. - адамдармен жұмыс істеуге бейімділік.Қызмет көрсетумен (тұрмыстық, медициналық, анықтамалық-ақпараттық), басқарумен, тәрбиелеу мен оқытумен байланысты мамандықтар. Осы топтағы мамандықтарда табысты жұмыс істейтін адамдар коммуникативті болуды білу және жақсы көру керек, түрлі адамдармен ортақ тіл табысуы қажет, оларды көңіл-күйлерін, ниеттерін және ерекшеліктерін түсіне білгені абзал.
  2. зерттеу  қызметтеріне бейімділік.Ғылыми жұмыспен байланысты мамандықтар. Зерттеу іс-әрекетімен айналысатын адамдарға, ғылымның нақты бір саласында жақсы теориялық дайындықтан басқа, келесідей қасиеттер қажет: рационалдылық, тәуелсіздік, пікірлеудің  түпнұсқалығы, ақыл-ойының аналитикалық сипаты.  Оларға  мәселені шыңдаумен айналысу емес, сол мәселе туралы ойлану қызығырақ болып көрінеді.
  3. – өндірісте жұмысқа бейімділік.Осындай мамандықтар шегі өте кең: металл өндірісі және өңделуі; аспаптар мен механизмдердің монтажы, жинақталуы; электронды және механикалық құрал-жабдықтардың жөндеу жұмыстары, қызметі; ғимараттар мен конструкциялардың жөндеу жұмыстары, монтажы; түрлі материалдарды өңдеу және пайдалану; көлік құралдарымен басқару. Осы топ мамадықтары адамның денсаулығына, зейіннің, қозғалыстардың координациясына жоғары талаптар қояды.
  4. – іс-әрекеттің эстетикалық түрлеріне бейімділік.Көркем өнерлік, музыкалық,  көркем әдебиеттік, актерлік-сахналық іс-әрекетпен  байланысқан, шығармашылық сипаттағы мамандықтар. Шығармашылық мамандықтардың иелерін арнайы қабілеттердің (музыкалық, әдеби, әртістік) болуынан басқа, ойлаудың  түпнұсқалығы және мінездің тәуелсіздігі, мінсіздікке ұмтылу сипаттайды.
  5. – іс-әрекеттің эксремалды түрлеріне бейімділік. Спортпен айналысумен, саяхат жасаумен, экспедициялық жұмыспен, қарауылдық және оперативті-іздеу іс-әрекетімен,  әскердегі қызмет етумен байланысты мамандықтар. Осылардың барлығы физикалық дайындыққа, денсаулыққа және моральдік-еріктік қасиеттерге ерекше талаптар қояды.
  6. – іс-әрекеттің жоспарлық-экономикалық түрлеріне бейімділік. Есептеулер және жоспарлаумен (бухгалтер, экономист); іс-жүргізу жұмыстарымен текстерді  талдау және өзгертумен (редактор, аудармашы, лингвист); объекттердің схемалық түрдегі бейнелерімен (сызушы, топограф) байланысты мамандықтар.   Бұлмамандықтарадамнанжинақылықтыжәнеұқыптылықтыталапетеді.

Сауалнаманың қорытындысы:

Білім алушының аты - жөні

Іс әрекеттің түріне бейімділік деңгейі

Бейінділік бағыты

1

Нұрлыбеков Әділет

Зерттеушілік қызметіне беімділік

жаратылыстану

2

Қ Әділет

Адамдармен жұмыс жасауға бейімділік

Гуманитарлық

3

Айтмағамбет Әліби

Өндірісте жұмысқа бейімділік

Гуманит/жаратылыстану

4

Избасаров Жақсылық

Іс әрекеттің жоспарлы – экономикалық түріне бейімділік

гуманитарлық

5

ЖақсымбетАқдаулет

Өндірісте жұмыс жасауға бейімділік

Іс әрекеттің жоспарлы – экономикалық түріне бейімділік

Гуманит/ жаратылыстану

6

Абдугалиев Рамазан

Іс әрекеттің жоспарлы – экономикалық түріне бейімділік

гуманитарлық

7

Баубек Айдос

Іс әрекеттің жоспарлы – экономикалық түріне бейімділік

Гуманитарлық

8

Мирас Нұрхат

іс-әрекеттің экстремалды түрлеріне бейімділік

гуманитарлық

9

Құрманбаев Әділгерей

Адамдармен жұмыс жасауға бейімділік

гуманитарлық

10

БощановаАқмерей

Зерттеушілік қызметіне беімділік

жаратылыстану

11

АбдугалиеваРустина

Адамдармен жұмыс жасауға бейімділік

гуманитарлық

12

Тулеуов Бауыржан

Өндірісте жұмыс жасауға бейімділік

Гуманит/жаратылыстану

3

Тұрсынов Нұртас

Өндірісте жұмыс жасауға бейімділік

Гуманит/жаратылыстану

14

Нағашыбаев Шыңғыс

Өндірісте жұмыс жасауға бейімділік

Гуманит/ жаратылыстану

15

Асқаров Ильяс

Зерттеушілік қызметіне беімділік

жаратылыстану

16

Баубек Жандос

Өндірісте жұмыс жасауға бейімділік

Гуманит-жаратылыстану

17

Мамбеталин Райымбек

Іс әрекеттің жоспарлы экономикалық түріне бейімділік

жаратылыстану

18

Бегенов Дамир

Адамдармен жұмыс жасауға бейімділік

Гуманит/ жаратылыстану

19

Мұхамбет Арсен

Өндірісте жұмысқа бейімділік

жаратылыстану

20

Сәулебеков Диас

Іс әрекеттің жоспарлы экономикалық түріне бейімділік

Жаратылыстану

21

Мырзабекова Мархабат

Адамдармен жұмыс істеуге бейімділік

гуманитарлық

22

СұлтанхамитоваАнеля

Зерттеу қызметтеріне бейімділік

жаратылыстану

№6 Хромтау гимназиясы 9 класс білім алушыларының бейімділік деңгейін анықтау мақсатында жүргізілген сауалнаманың қорытынды анықтамасы

Сұрақтың мазмұны

Білім алушылардың жауабы

1

Егер сенде таңдау болса, төмендегі берілген бағыттардың қайсысын таңдар едің?

Математикалық – 13

Тарих және география – 6

Әдебиет және тіл - 3

2

Көрініс көрсету үшін рол таңдау керек болса, қандай ролде таңдар едің?

Инженер – технолог – 15

Археолог - музейтанушы – 2

Журналист, шетел тілін меңгеруші - 5

3

Берілген үш бағыттың қайсысына таңдау жасар едің?

Дүние жүзі тарихы – 5

Кәсіпкерлік және бизнесті дамыту – 13

Графика және жобалау – 4

Құқық негіздері -

4

Өзіңе ең жақын образды таңда

Тарих ғылымына деген қызығушылық – 2

Қоғамға қажетті кәсіпкерлікті дамыту, бизнес бастамаларымен жұмыстану – 13

Графикалық жобалау,

инновациялық технологиялардың дамуына үлес қосу - 2

5

Болашақта қандай ғылым саласында жұмыс жасауды қалайсың?

Өнеркәсіп – және техника – 15

Медициналық, әлеуметтік, педагогикалық – 4

Халықаралық қатынастар, аударма ісі, тіл дамыту саласы - 2

6

Үш бағыттың біреуіне таңдау жасау керек болған жағдайда, қандай бағытқа таңдау жасар едің?

Жаратылыстану - 14

Гуманитарлық - 4

Лингвистикалық - 3

№ 6 Хромтау гимназиясы 9 класс білім алушыларымен жүргізілген кәсіптік бейінділіктерін анықтау жұмыстарының қорытындысы

Ақпан, 2019 жыл

Білім алушылардың кәсіби бейінділіктерін қызығушылықтарын анықтау мақсатында төмендегідей диагностикалық жұмыстар ұйымдастырылды:

ü  Иовайшидің «Кәсіби биімділікті анықтау» тесті

ü  «Профил» әдістемесі («Қызығулар картасының» модификациясы)

ü  Сауалнама

Білім алушының аты - жөні

Иовайшидің «Кәсіби биімділікті анықтау» тесті

«Профил» әдістемесі («Қызығулар картасының» модификациясы)

Сауалнама қорытындысы

1

АбдугалиеваРустина

Адамдармен жұмыс жасауға бейімділік

Тарих және саясат

гуманитарлық

2

Айтмағанбет Әліби

Өндіріске бейімділік

Физика және математика

 

3

Асқаров Ильяс

Зерттеушілік қызметке бейімділік

Физика және математика

жаратылыстану

4

Балғынбай Ержан

     

5

Баубек Айдос

Іс әрекеттің жоспарлы – экономикалық түріне бейімділік

Физика және математика

жаратылыстану

6

Баубек Жандос

Өндірісте жұмыс жасауға бейімділік

Радиотехника және электроника

жаратылыстану

7

Бегенов Дамир

Адамдармен жұмыс жасауға бейімділік

Химия және математика

Гуман/жаратыл

8

БощановаАқмерей

Зерттеушілік қызметіне бейімділік

География және құрылыс

гуманитарлық

9

ЖақсымбетовАқдаулет

Өндірісте жұмыс жасауға бейімділік

Іс әрекеттің жоспарлы – экономикалық түріне бейімділік

Радиотехника және электроника

жаратылыстану

10

Жеңіс Рамазан

     

11

Избасаров Жақсылық

Іс әрекеттің жоспарлы – экономикалық түріне бейімділік

Кәсіпкерлік және саясат

гуманитарлық

12

Қанапия Әділет

Адамдармен жұмыс жасауға бейімділік

Әскери іс және спорт

гуманитарлық

13

Құрманбаев Әділгерей

Адамдармен жұмыс жасауға бейімділік

Тарих және саясат

Гуманитарлық

14

Мамбеталин Райымбек

Іс әрекеттің жоспарлы және экономикалық түріне бейімділік

Физика және математика

жаратылыстану

15

Мирас Нұрхат

Өндірісте жұмыс жасауға қабілеттілік

Әскери іс және спорт

Гуманит/жарат

16

Мұхамбет Арсен

Өндірісте жұмыс жасауға бейімділік

Әскери іс және спорт

гуманитарлық

17

Мырзабекова Мархабат

Адамдармен жұмыс жасауға бейімділік

Тарих және саясат

гуманитарлық

18

Нағашыбаев Шыңғыс

Өндірісте жұмыс жасауға бейімділік

Тарих және саясат

гуманитарлық

19

Нұрлыбеков Әділет

Зерттеушілік қызмет түріне бейімділік

Физика және математика

жаратылыст

20

Сәулебеков Диас

Іс әрекеттің жоспарлы экономикалық түріне бейімділік

Физика және математика

Гуман/жаратыл

21

СұлтанхамитоваАнеля

Зертеу қызметтеріне бейімділік

Физика және математика

жаратылыстану

22

Тулеуов Бауыржан

Өндірісте жұмыс жасауға бейімділік

Радиотехника және электроника

жаратылыстану

23

Турсынов Нұртас

Өндірісте жұмыс жасауға қабілеттілік

Әскери іс және спорт

Гуман/жаратыл

Қорытынды:

Иовайшидің «Кәсіби биімділікті анықтау» тесті бойынша:

физика және математика - 7

химия және математика - 1

радиотехника және электроника – 3

механика және құрылыс -

 география және құрылыс - 1

әдебиет және өнер -

тарих және саясат - 4

 педагогика және саясат -

кәсіпкерлік және саясат - 1

әскери іс және спорт – 4

«Профил» әдістемесі («Қызығулар картасының» модификациясы)

Тарих және саясат – 4

Физика және математика – 7

Радиотехника және электроника – 3

Химия және математика – 1

География және құрылыс – 1

Кәсіпкерлік және саясат - 1

Әскери іс – 4

Пәнге бейімділігіне байланысты (білім алушылардың сауалнамаға берген жауабы бойынша)

Жаратылыстану – 8

Гуманитарлық – 9

Жарат/гуманит–4

Жүргізілген диагностикалық жұмыстардың қорытындысы бойынша білім алушылардың жоғарыда көрсетілген бейінділіктері анықталды.

Ұсыныс:

ü  Жүргізілген диагностиканың қорытындысымен білім алушыларды және ата – аналарды таныстыру.

ü  Мамандық және кәсіби бейімділікті таңдауда диагностикалық қорытындының көмегіне сүйену. Білім алушының шынайы қызығушылығымен бейімділігін ескеру.

ü  Ата аналармен және білім алушылармен кеңес беру, түсіндіру жұмыстарын жүргізу.

Разработка и техподдержка сайтов в Хромтау ИП Петрова Л.Н. 8 702 548 48 09